Rozwijanie myślenia technicznego graficznego uczniów

Autor

  • Agnieszka DŁUGOSZ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

myślenie techniczne, rodzaje myślenia technicznego, myślenie techniczne graficzne

Abstrakt

Celem nauczania techniki w płaszczyźnie psychologicznej jest rozwijanie myślenia technicznego uczniów. Poszczególne rodzaje myślenia technicznego są rozwijane poprzez rozwiązywanie różnego rodzaju zadań technicznych. W procesie posługiwania się rysunkiem technicznym istotne znaczenie odgrywa myślenie techniczne graficzne, które należy rozwijać poprzez zadania koncepcyjne, graficzne twórcze i odtwórcze.

Pobrania

Opublikowane

2010-06-30

Jak cytować

DŁUGOSZ, A. (2010). Rozwijanie myślenia technicznego graficznego uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 78–83. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7119