Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości uczniów we współczesnej szkole
Słowa kluczowe:
twórczość, trudności w rozwijaniu twórczościAbstrakt
Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy twórczej jest ogromna. Musi on być nie tylko „trenerem”, który rozwija zdolności twórcze, ale także twórczym wychowawcą kształtującym całą osobowość wychowanka [por. Ciechanowska 2007: 103]. Rozwijanie twórczości nie jest jednak zadaniem łatwym. Zdaniem K.J. Szmidta, istnieją co najmniej cztery grupy przeszkód w rozwijaniu twórczości uczniów, które przybliżyłam w niniejszym artykulePobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
DŁUGOSZ, A. (2014). Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości
uczniów we współczesnej szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 109–115. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6644
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.