Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości uczniów we współczesnej szkole

Autor

  • Agnieszka DŁUGOSZ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

twórczość, trudności w rozwijaniu twórczości

Abstrakt

Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy twórczej jest ogromna. Musi on być nie tylko „trenerem”, który rozwija zdolności twórcze, ale także twórczym wychowawcą kształtującym całą osobowość wychowanka [por. Ciechanowska 2007: 103]. Rozwijanie twórczości nie jest jednak zadaniem łatwym. Zdaniem K.J. Szmidta, istnieją co najmniej cztery grupy przeszkód w rozwijaniu twórczości uczniów, które przybliżyłam w niniejszym artykule

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

DŁUGOSZ, A. (2014). Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości uczniów we współczesnej szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 109–115. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6644

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA