Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości uczniów we współczesnej szkole
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
twórczość, trudności w rozwijaniu twórczościAbstrakt
Rola nauczyciela w kształtowaniu postawy twórczej jest ogromna. Musi on być nie tylko „trenerem”, który rozwija zdolności twórcze, ale także twórczym wychowawcą kształtującym całą osobowość wychowanka [por. Ciechanowska 2007: 103]. Rozwijanie twórczości nie jest jednak zadaniem łatwym. Zdaniem K.J. Szmidta, istnieją co najmniej cztery grupy przeszkód w rozwijaniu twórczości uczniów, które przybliżyłam w niniejszym artykuleOpublikowane
2014-06-30
Jak cytować
DŁUGOSZ, A. (2014). Trudności nauczycieli związane z rozwijaniem twórczości
uczniów we współczesnej szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 109–115. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION