Wykorzystanie laboratorium innowacji w rozwijaniu twórczego myślenia uczniów

Autor

  • Agnieszka DŁUGOSZ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

twórczość, rozwijanie twórczego myślenia uczniów, laboratorium innowacji

Abstrakt

Twórczość to jedna z cech, jaka jest wymagana od człowieka XXI wieku. Zdając sobie sprawę z tego, powstaje coraz więcej propozycji rozwijania myślenia twórczego. W artykule przedstawiam jedną z możliwości rozwijania twórczego myślenia – wykorzystanie laboratorium innowacji (i-Lab)

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

DŁUGOSZ, A. (2014). Wykorzystanie laboratorium innowacji w rozwijaniu twórczego myślenia uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 116–121. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6645

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>