Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011

Autor

  • Marie CHRÁSKOVÁ Pedagogická Fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Česká Republika

Słowa kluczowe:

postawa, analiza różnic semantycznych, porównanie postaw studentów, środowisko szkolne, środowisko społeczne

Abstrakt

Tematem opracowania jest sposób postrzegania wybranych terminów odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010/2011. Badania dokonywano przez zastosowanie metody analizy róŜnic semantycznych w zasobie pojęciowym studentów róŜnych kierunku studiów edukacji technicznej i pedagogiki

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

CHRÁSKOVÁ, M. (2012). Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 52–58. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6942

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ