Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011
Słowa kluczowe:
postawa, analiza różnic semantycznych, porównanie postaw studentów, środowisko szkolne, środowisko społeczneAbstrakt
Tematem opracowania jest sposób postrzegania wybranych terminów odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010/2011. Badania dokonywano przez zastosowanie metody analizy róŜnic semantycznych w zasobie pojęciowym studentów róŜnych kierunku studiów edukacji technicznej i pedagogikiPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
CHRÁSKOVÁ, M. (2012). Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły
i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
w roku akademickim 2010/2011. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 52–58. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6942
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.