Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego w roku akademickim 2010/2011
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
postawa, analiza różnic semantycznych, porównanie postaw studentów, środowisko szkolne, środowisko społeczneAbstrakt
Tematem opracowania jest sposób postrzegania wybranych terminów odnoszących się do szkoły i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego na podstawie badań przeprowadzonych w latach 2010/2011. Badania dokonywano przez zastosowanie metody analizy róŜnic semantycznych w zasobie pojęciowym studentów róŜnych kierunku studiów edukacji technicznej i pedagogikiOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
CHRÁSKOVÁ, M. (2012). Sposób postrzegania wybranych kategorii odnoszących się do szkoły
i środowiska społecznego przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
w roku akademickim 2010/2011. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 52–58. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION