Postrzeganie wybranych koncepcji szkoły i środowiska społecznego studentów Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu i Uniwersytetu Rzeszowskiego
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
postawy studentów, metoda różnicy semantycznej, porównanie postaw studentów, środowisko szkolne, środowisko społeczneAbstrakt
Artykuł opisuje wybrane koncepcje postrzegania środowiska społecznego przez studentów z Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Porównanie dokonywano na podstawie zastosowania metody róŜnicy semantycznej odpowiedzi studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
CHRÁSKOVÁ, M. (2011). Postrzeganie wybranych koncepcji szkoły i środowiska społecznego
studentów Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu
i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 248–253. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION