Postrzeganie wybranych koncepcji szkoły i środowiska społecznego studentów Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu i Uniwersytetu Rzeszowskiego

Autor

  • Marie CHRÁSKOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

postawy studentów, metoda różnicy semantycznej, porównanie postaw studentów, środowisko szkolne, środowisko społeczne

Abstrakt

Artykuł opisuje wybrane koncepcje postrzegania środowiska społecznego przez studentów z Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Porównanie dokonywano na podstawie zastosowania metody róŜnicy semantycznej odpowiedzi studentów kierunku edukacja techniczno-informatyczna.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

CHRÁSKOVÁ, M. (2011). Postrzeganie wybranych koncepcji szkoły i środowiska społecznego studentów Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 248–253. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION