Uzasadnienie treści praktyk dla studentów ekologii kształcących się na Ukrainie

Autor

  • Vita STROKAL
  • Natalija RIDEI
  • Nina TVEREZOVSKA
  • Tetana HITRENKO
  • Anna SYTSKA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

studia, kształcenie praktyczne, studenci

Abstrakt

W artykule przedstawiono treść praktyk edukacyjnych, metod, form i sposobów kształcenia praktycznego. Określono główne kierunki badań struktury ogólnej, przyrodniczej, krajobrazowej i ekologicznej treści studenckich praktyk edukacyjnych.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

STROKAL, V., RIDEI, N., TVEREZOVSKA, N., HITRENKO, T., & SYTSKA, A. (2012). Uzasadnienie treści praktyk dla studentów ekologii kształcących się na Ukrainie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 206–210. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora