Uzasadnienie treści praktyk dla studentów ekologii kształcących się na Ukrainie

Autor

  • Vita STROKAL National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
  • Natalija RIDEI National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
  • Nina TVEREZOVSKA National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
  • Tetana HITRENKO National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
  • Anna SYTSKA National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

Słowa kluczowe:

studia, kształcenie praktyczne, studenci

Abstrakt

W artykule przedstawiono treść praktyk edukacyjnych, metod, form i sposobów kształcenia praktycznego. Określono główne kierunki badań struktury ogólnej, przyrodniczej, krajobrazowej i ekologicznej treści studenckich praktyk edukacyjnych.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

STROKAL, V., RIDEI, N., TVEREZOVSKA, N., HITRENKO, T., & SYTSKA, A. (2012). Uzasadnienie treści praktyk dla studentów ekologii kształcących się na Ukrainie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 206–210. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6966

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I SPOŁECZNEJ

Inne teksty tego samego autora