Podstawowe załoŜenia edukacji dla zrównowaŜonego rozwoju i jej rola w tworzeniu ekologicznych i ekocentrycznych perspektyw
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
stabilny (harmonijny, zrównoważony) rozwój, edukacja ekologiczna i edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju, perspektywy ekocentrycznego pogląduAbstrakt
W artykule przedstawiono cechy formowania się ekocentrycznego światopoglądu na zasadach edukacji ekologicznej. Istnieje potrzeba opracowania rozwiązań problemów harmonizacji relacji między człowiekiem a naturą w trzech obszarach: konwersji, edukacyjnym, etyczno-estetycznym.Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
NAGORNIUK, O., & NAGORNIUK, O. (2012). Podstawowe załoŜenia edukacji dla zrównowaŜonego rozwoju i jej rola w tworzeniu ekologicznych i ekocentrycznych perspektyw. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 217–222. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION