Podstawowe załoŜenia edukacji dla zrównowaŜonego rozwoju i jej rola w tworzeniu ekologicznych i ekocentrycznych perspektyw

Autor

  • Oksana NAGORNIUK
  • Olga NAGORNIUK

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

stabilny (harmonijny, zrównoważony) rozwój, edukacja ekologiczna i edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju, perspektywy ekocentrycznego poglądu

Abstrakt

W artykule przedstawiono cechy formowania się ekocentrycznego światopoglądu na zasadach edukacji ekologicznej. Istnieje potrzeba opracowania rozwiązań problemów harmonizacji relacji między człowiekiem a naturą w trzech obszarach: konwersji, edukacyjnym, etyczno-estetycznym.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

NAGORNIUK, O., & NAGORNIUK, O. (2012). Podstawowe załoŜenia edukacji dla zrównowaŜonego rozwoju i jej rola w tworzeniu ekologicznych i ekocentrycznych perspektyw. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 217–222. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora