Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych

Autor

  • Mаrta BERDNYK

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

technologie informacjne i komunikacyjne, e-learning, andragogika, edukacja dorosłych, Internet, nauczanie na odległość, nauczanie z wykorzystaniem komputerów, nauczanie sieciowe, nauczanie wirtualne

Abstrakt

W artykule rozpatrywany jest problem wprowadzenia technologii informacjnych i komunikacyjnych (TIK) lub jak często są one nazywane e-learningu (nauczania elektronicznego) do nauczania dorosłych, została podjęta próba zanalizowania doświadczenia państw europejskich, przedstawiono przykłady zastosowania TIK w odniesieniu do edukacji dorosłych.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

BERDNYK, M. (2012). Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 173–180. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION