Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych

Autor

  • Mаrta BERDNYK Instytut Edukacji Pedagogicznej i Edukacji Dorosłych АPN Ukrainy, Ukraina

Słowa kluczowe:

technologie informacjne i komunikacyjne, e-learning, andragogika, edukacja dorosłych, Internet, nauczanie na odległość, nauczanie z wykorzystaniem komputerów, nauczanie sieciowe, nauczanie wirtualne

Abstrakt

W artykule rozpatrywany jest problem wprowadzenia technologii informacjnych i komunikacyjnych (TIK) lub jak często są one nazywane e-learningu (nauczania elektronicznego) do nauczania dorosłych, została podjęta próba zanalizowania doświadczenia państw europejskich, przedstawiono przykłady zastosowania TIK w odniesieniu do edukacji dorosłych.

Pobrania

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

BERDNYK, M. (2012). Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 173–180. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6961

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ