Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych
Słowa kluczowe:
technologie informacjne i komunikacyjne, e-learning, andragogika, edukacja dorosłych, Internet, nauczanie na odległość, nauczanie z wykorzystaniem komputerów, nauczanie sieciowe, nauczanie wirtualneAbstrakt
W artykule rozpatrywany jest problem wprowadzenia technologii informacjnych i komunikacyjnych (TIK) lub jak często są one nazywane e-learningu (nauczania elektronicznego) do nauczania dorosłych, została podjęta próba zanalizowania doświadczenia państw europejskich, przedstawiono przykłady zastosowania TIK w odniesieniu do edukacji dorosłych.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
BERDNYK, M. (2012). Treść i formy stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji dorosłych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 173–180. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6961
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.