Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”
Słowa kluczowe:
płeć, organizacje pozarządowe, rozwój, edukacja, nowe kierunki studiów, pedagogika genderAbstrakt
Wprowadzanie nowych kierunków studiów i poprawa metod nauczania w szkolnictwie wyŜszym nie tylko pomoŜe w rozwoju młodzieŜy i dorosłych, ale równieŜ umoŜliwi rozpoznanie cech człowieka ułatwiających znalezienie przez kaŜdego swojego miejsca w złoŜonym systemie relacji międzyludzkich i zrozumienie ciągłych zmian w dzisiejszym świecie. Właśnie te zagadnienia przedstawiono w artykule.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
STAKHNEVYCH, V., & DANKEVYCH, L. (2012). Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 160–165. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6959
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.