Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”

Autor

  • Valentyna STAKHNEVYCH
  • Liudmyla DANKEVYCH

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

płeć, organizacje pozarządowe, rozwój, edukacja, nowe kierunki studiów, pedagogika gender

Abstrakt

Wprowadzanie nowych kierunków studiów i poprawa metod nauczania w szkolnictwie wyŜszym nie tylko pomoŜe w rozwoju młodzieŜy i dorosłych, ale równieŜ umoŜliwi rozpoznanie cech człowieka ułatwiających znalezienie przez kaŜdego swojego miejsca w złoŜonym systemie relacji międzyludzkich i zrozumienie ciągłych zmian w dzisiejszym świecie. Właśnie te zagadnienia przedstawiono w artykule.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

STAKHNEVYCH, V., & DANKEVYCH, L. (2012). Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 160–165. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION