Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”

Autor

  • Valentyna STAKHNEVYCH NGO „Women in Agricultural Education”, Ukraine
  • Liudmyla DANKEVYCH National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

Słowa kluczowe:

płeć, organizacje pozarządowe, rozwój, edukacja, nowe kierunki studiów, pedagogika gender

Abstrakt

Wprowadzanie nowych kierunków studiów i poprawa metod nauczania w szkolnictwie wyŜszym nie tylko pomoŜe w rozwoju młodzieŜy i dorosłych, ale równieŜ umoŜliwi rozpoznanie cech człowieka ułatwiających znalezienie przez kaŜdego swojego miejsca w złoŜonym systemie relacji międzyludzkich i zrozumienie ciągłych zmian w dzisiejszym świecie. Właśnie te zagadnienia przedstawiono w artykule.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

STAKHNEVYCH, V., & DANKEVYCH, L. (2012). Rola międzynarodowych doświadczeń w rozwoju „pedagogiki gender”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 160–165. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6959

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ