Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa

Autor

  • Olena BERMICHEVA
  • Nataliia BURUKOVSKA
  • Grigoriy SYSOIENKO

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

metody gier dydaktycznych, rzeczywiste odgrywanie ról, systemy kontroli wiedzy studentów, metody dydaktyczne

Abstrakt

W artykule przeanalizowano wykorzystanie gier jako metod kształcenia w przygotowaniu specjalistów w zakresie prawa, w szczególności „gry prawnej”, która jest stosowana przez nauczycieli zarówno podczas określonego rodzaju zajęć w czasie studiów, jak równieŜ do przeprowadzania róŜnego rodzaju kontroli wiedzy studentów.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

BERMICHEVA, O., BURUKOVSKA, N., & SYSOIENKO, G. (2012). Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 154–159. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION