Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
metody gier dydaktycznych, rzeczywiste odgrywanie ról, systemy kontroli wiedzy studentów, metody dydaktyczneAbstrakt
W artykule przeanalizowano wykorzystanie gier jako metod kształcenia w przygotowaniu specjalistów w zakresie prawa, w szczególności „gry prawnej”, która jest stosowana przez nauczycieli zarówno podczas określonego rodzaju zajęć w czasie studiów, jak równieŜ do przeprowadzania róŜnego rodzaju kontroli wiedzy studentów.Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
BERMICHEVA, O., BURUKOVSKA, N., & SYSOIENKO, G. (2012). Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych
specjalistów w zakresie prawa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 154–159. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION