Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa

Autor

  • Olena BERMICHEVA Academy of Advocacy of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Nataliia BURUKOVSKA Academy of Advocacy of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Grigoriy SYSOIENKO Academy of Advocacy of Ukraine, Kyiv, Ukraine

Słowa kluczowe:

metody gier dydaktycznych, rzeczywiste odgrywanie ról, systemy kontroli wiedzy studentów, metody dydaktyczne

Abstrakt

W artykule przeanalizowano wykorzystanie gier jako metod kształcenia w przygotowaniu specjalistów w zakresie prawa, w szczególności „gry prawnej”, która jest stosowana przez nauczycieli zarówno podczas określonego rodzaju zajęć w czasie studiów, jak równieŜ do przeprowadzania róŜnego rodzaju kontroli wiedzy studentów.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

BERMICHEVA, O., BURUKOVSKA, N., & SYSOIENKO, G. (2012). Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 154–159. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6958

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ