Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych specjalistów w zakresie prawa
Słowa kluczowe:
metody gier dydaktycznych, rzeczywiste odgrywanie ról, systemy kontroli wiedzy studentów, metody dydaktyczneAbstrakt
W artykule przeanalizowano wykorzystanie gier jako metod kształcenia w przygotowaniu specjalistów w zakresie prawa, w szczególności „gry prawnej”, która jest stosowana przez nauczycieli zarówno podczas określonego rodzaju zajęć w czasie studiów, jak równieŜ do przeprowadzania róŜnego rodzaju kontroli wiedzy studentów.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
BERMICHEVA, O., BURUKOVSKA, N., & SYSOIENKO, G. (2012). Wykorzystanie metod gier dydaktycznych w kształceniu przyszłych
specjalistów w zakresie prawa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 154–159. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6958
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.