Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
samoregulacja, refleksjaAbstrakt
Problem tworzenia się niezależności uczniów, możliwość włączenia ich refleksji, kreatywności i sensowności inteligencji emocjonalnej jako źródeł psychicznego i fizycznego samopoczucia. W przeprowadzonych badaniach stwierdzono występowanie problemów ze zidentyfikowaniem „luk – braków” w osiągnięciu pożądanego wyniku tworzenia zasobów zawodowych i osobistych osiągnięć, ze względu na trudności elastycznego i zróŜnicowanego myślenia w relacjach społecznych i psychologicznych. Program korektywny oferowany jest w trzech aspektach samoregulacji: kreatywności, refleksji, zrozumienia celówOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
LITWINOWA, N., & LASAREVA, J. (2012). Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 42–47. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION