Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole

Autor

  • Nataly LITWINOWA Vladimir State University, Russia
  • Jliy LASAREVA Vladimir State University, Russia

Słowa kluczowe:

samoregulacja, refleksja

Abstrakt

Problem tworzenia się niezależności uczniów, możliwość włączenia ich refleksji, kreatywności i sensowności inteligencji emocjonalnej jako źródeł psychicznego i fizycznego samopoczucia. W przeprowadzonych badaniach stwierdzono występowanie problemów ze zidentyfikowaniem „luk – braków” w osiągnięciu pożądanego wyniku tworzenia zasobów zawodowych i osobistych osiągnięć, ze względu na trudności elastycznego i zróŜnicowanego myślenia w relacjach społecznych i psychologicznych. Program korektywny oferowany jest w trzech aspektach samoregulacji: kreatywności, refleksji, zrozumienia celów

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

LITWINOWA, N., & LASAREVA, J. (2012). Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 42–47. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6940

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ