Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole
Słowa kluczowe:
samoregulacja, refleksjaAbstrakt
Problem tworzenia się niezależności uczniów, możliwość włączenia ich refleksji, kreatywności i sensowności inteligencji emocjonalnej jako źródeł psychicznego i fizycznego samopoczucia. W przeprowadzonych badaniach stwierdzono występowanie problemów ze zidentyfikowaniem „luk – braków” w osiągnięciu pożądanego wyniku tworzenia zasobów zawodowych i osobistych osiągnięć, ze względu na trudności elastycznego i zróŜnicowanego myślenia w relacjach społecznych i psychologicznych. Program korektywny oferowany jest w trzech aspektach samoregulacji: kreatywności, refleksji, zrozumienia celówPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
LITWINOWA, N., & LASAREVA, J. (2012). Problem tworzenia się i znaczenie stresu w szkole. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 42–47. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6940
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.