Wykorzystanie środków technologii informacyjnych w procesie wychowawczej adaptacji w wieku dorastania
Słowa kluczowe:
adaptacja społeczna, młodzież zaniedbana wychowawczo, technologia informacyjna, online learning, aktywność poznawcza, społeczna i kulturalna adaptacjaAbstrakt
Kształtowanie społeczno-kulturalnych, edukacyjnych, zawodowych i społeczno- psychologicznych elementów adaptacji wychowawczo zaniedbanej młodzieŜy, poprzez zwiększenie stopnia posiadanych umiejętności i zdolności do korzystania z techniki komputerowej, promocja świadomości znaczenia stosowania technologii informatycznych we współczesnym Ŝyciu i społeczeństwie – prowadzi do wzrostu aktywności poznawczej i stosowania technologii informacyjnych, tworzenia pozytywnej motywacji do nauki. Nowoczesne narzędzia informacyjne – automatyczne uczenie się i kształcenie, technologie multimediów i hipermediów, systemy rzeczywistości wirtualnej, systemy bazodanowe, sieci telekomunikacyjne itp. – umoŜliwiają nauczycielom rozwiązywanie problemów adaptacji społecznej nastolatków zaniedbanych wychowawczoPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
EROPOVA, E. (2012). Wykorzystanie środków technologii informacyjnych w procesie
wychowawczej adaptacji w wieku dorastania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 59–62. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6943
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.