Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na przedmiotach nietechnicznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
wyobraźnia przestrzenna, nietechniczne przedmioty szkolne, edukacja na poziomie podstawowym i gimnazjalnymAbstrakt
W artykule omówiono możliwości rozwoju wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole średniej w zakresie edukacji muzycznej. Przestawiona tu treść jest częścią projektu KEGA 035UKF-4/2012 pt. Program rozwoju wyobraźni przestrzennej niższych uczniów szkół średnich. Celem projektu było przygotowanie edukacyjnego model postrzegania przez ucznia przestrzeni oraz rozwijania orientacji przestrzennejOpublikowane
2012-06-30
Jak cytować
LUKÁČOVÁ, D. (2012). Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na
przedmiotach nietechnicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 285–289. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION