Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na przedmiotach nietechnicznych

Autor

  • Danka LUKÁČOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

wyobraźnia przestrzenna, nietechniczne przedmioty szkolne, edukacja na poziomie podstawowym i gimnazjalnym

Abstrakt

W artykule omówiono możliwości rozwoju wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole średniej w zakresie edukacji muzycznej. Przestawiona tu treść jest częścią projektu KEGA 035UKF-4/2012 pt. Program rozwoju wyobraźni przestrzennej niższych uczniów szkół średnich. Celem projektu było przygotowanie edukacyjnego model postrzegania przez ucznia przestrzeni oraz rozwijania orientacji przestrzennej

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

LUKÁČOVÁ, D. (2012). Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na przedmiotach nietechnicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 285–289. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION