Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na przedmiotach nietechnicznych
Słowa kluczowe:
wyobraźnia przestrzenna, nietechniczne przedmioty szkolne, edukacja na poziomie podstawowym i gimnazjalnymAbstrakt
W artykule omówiono możliwości rozwoju wyobraźni przestrzennej uczniów w szkole średniej w zakresie edukacji muzycznej. Przestawiona tu treść jest częścią projektu KEGA 035UKF-4/2012 pt. Program rozwoju wyobraźni przestrzennej niższych uczniów szkół średnich. Celem projektu było przygotowanie edukacyjnego model postrzegania przez ucznia przestrzeni oraz rozwijania orientacji przestrzennejPobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
LUKÁČOVÁ, D. (2012). Rozwój wyobraźni przestrzennej uczniów szkoły podstawowej na
przedmiotach nietechnicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 285–289. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6977
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.