Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT
Słowa kluczowe:
kształcenie nauczycieli, ICT, umiejętności metodyczneAbstrakt
Poprawa jakości kształcenia na uczelniach wyższych możliwa jest tylko wtedy, gdy wiemy, jak treści programów nauczania łączyć z rzeczywistą pracą absolwentów studiów technicznych. Badania podjęte w programie KEGA dotyczą zdolności radzenia sobie z wykorzystaniem ICT w praktyce – zarówno w kształceniu nauczycieli, jak również w codziennej pracy szkolnej. W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych za pomocą badań kwestionariuszowych.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
LUKÁČOVÁ, D. (2011). Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów
technicznych w zakresie ICT. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 265–270. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7053
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.