Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT

Autor

  • Danka LUKÁČOVÁ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

kształcenie nauczycieli, ICT, umiejętności metodyczne

Abstrakt

Poprawa jakości kształcenia na uczelniach wyższych możliwa jest tylko wtedy, gdy wiemy, jak treści programów nauczania łączyć z rzeczywistą pracą absolwentów studiów technicznych. Badania podjęte w programie KEGA dotyczą zdolności radzenia sobie z wykorzystaniem ICT w praktyce – zarówno w kształceniu nauczycieli, jak również w codziennej pracy szkolnej. W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych za pomocą badań kwestionariuszowych.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

LUKÁČOVÁ, D. (2011). Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 265–270. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>