Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT

Autor

  • Danka LUKÁČOVÁ Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská republika

Słowa kluczowe:

kształcenie nauczycieli, ICT, umiejętności metodyczne

Abstrakt

Poprawa jakości kształcenia na uczelniach wyższych możliwa jest tylko wtedy, gdy wiemy, jak treści programów nauczania łączyć z rzeczywistą pracą absolwentów studiów technicznych. Badania podjęte w programie KEGA dotyczą zdolności radzenia sobie z wykorzystaniem ICT w praktyce – zarówno w kształceniu nauczycieli, jak również w codziennej pracy szkolnej. W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych za pomocą badań kwestionariuszowych.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

LUKÁČOVÁ, D. (2011). Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 265–270. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7053