Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów technicznych w zakresie ICT
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kształcenie nauczycieli, ICT, umiejętności metodyczneAbstrakt
Poprawa jakości kształcenia na uczelniach wyższych możliwa jest tylko wtedy, gdy wiemy, jak treści programów nauczania łączyć z rzeczywistą pracą absolwentów studiów technicznych. Badania podjęte w programie KEGA dotyczą zdolności radzenia sobie z wykorzystaniem ICT w praktyce – zarówno w kształceniu nauczycieli, jak również w codziennej pracy szkolnej. W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych za pomocą badań kwestionariuszowych.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
LUKÁČOVÁ, D. (2011). Wiedza i umiejętności studentów kierunku nauczanie przedmiotów
technicznych w zakresie ICT. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 265–270. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION