Perspektywy realizacji edukacyjnego audytu w ukraińskich instytucjach szkolnictwa wyŜszego

Autor

  • Victoria LIPSKA National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine

Słowa kluczowe:

instytucjonalny audyt edukacyjny instytucji szkolnictwa wyŜszego, konkurencyjność, systemy zarządzania jakością (QMS), certyfikacja

Abstrakt

W artykule przeanalizowano cechy instytucjonalnego audytu edukacyjnego szkolnictwa wyŜszego na Ukrainie. RóŜne czynniki wpływające na wprowadzenie edukacyjnego audytu w ukraińskich uczelniach. MoŜliwe sposoby promowania szerszego wykorzystania instytucjonalnego audytu edukacyjnego szkolnictwa wyŜszego na Ukrainie

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

LIPSKA, V. (2012). Perspektywy realizacji edukacyjnego audytu w ukraińskich instytucjach szkolnictwa wyŜszego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 80–86. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6947

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ