Aplikacja multimedialnej techniki w nauce

Autor

  • Antonín ROJÁK Vysoká Škola Báňská – Technická Univerzita Ostrava, Česká Republika
  • Miroslava MIKLOŠÍKOVÁ Vysoká Škola Báňská – Technická Univerzita Ostrava, Česká Republika

Słowa kluczowe:

multimedia, wychowanie informacyjne, programy nauczania, programy prezentacyjne, e-learning

Abstrakt

Nasze społeczeństwo osiąga coraz większy poziom wiedzy, przy czym większość nowych doświadczeń jest bardziej skomplikowana, to znaczy bardziej skomplikowana do zrozumienia. Dlatego koniecznie trzeba stosować nowe metody i formy kształcenia, które aktywizują nie tylko myślenie, ale także samodzielną twórczość uczniów i pomagają im uzyskać trwałą wiedzę. Do tego procesu w wyraźny sposób przyczynia się modernizacja nauczania, zwłaszcza w dziedzinie zabezpieczenia technicznego. Wykorzystanie komputerów ma oprócz innych zalet także silny ładunek motywacyjny, który prowadzi do kreatywności i indywidualnej twórczości.

Pobrania

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

ROJÁK, A., & MIKLOŠÍKOVÁ, M. (2011). Aplikacja multimedialnej techniki w nauce. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 215–220. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7012

Numer

Dział

MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE

Inne teksty tego samego autora