Aplikacja multimedialnej techniki w nauce
Słowa kluczowe:
multimedia, wychowanie informacyjne, programy nauczania, programy prezentacyjne, e-learningAbstrakt
Nasze społeczeństwo osiąga coraz większy poziom wiedzy, przy czym większość nowych doświadczeń jest bardziej skomplikowana, to znaczy bardziej skomplikowana do zrozumienia. Dlatego koniecznie trzeba stosować nowe metody i formy kształcenia, które aktywizują nie tylko myślenie, ale także samodzielną twórczość uczniów i pomagają im uzyskać trwałą wiedzę. Do tego procesu w wyraźny sposób przyczynia się modernizacja nauczania, zwłaszcza w dziedzinie zabezpieczenia technicznego. Wykorzystanie komputerów ma oprócz innych zalet także silny ładunek motywacyjny, który prowadzi do kreatywności i indywidualnej twórczości.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
ROJÁK, A., & MIKLOŠÍKOVÁ, M. (2011). Aplikacja multimedialnej techniki w nauce. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 215–220. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7012
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.