Zasoby informacyjne w kontekście procesu edukacyjnego
Słowa kluczowe:
środki komunikacji, Internet, telefon komórkowy, telewizja, informacyjna, informacja, nadmiar informacji, edukacjaAbstrakt
W artykule omówiono stosowanie niektórych środków porozumiewania w kontekście możliwości występowania u człowieka przeciążenia informacyjnego. Wskaźniki przeciążeniowe określano przy zastosowaniu różnych metod przekazywania informacji oraz ich intensywności określanych przez respondentów.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
MIKLOŠÍKOVÁ, M. (2012). Zasoby informacyjne w kontekście procesu edukacyjnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 217–222. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6918
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.