Zasoby informacyjne w kontekście procesu edukacyjnego

Autor

  • Miroslava MIKLOŠÍKOVÁ Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, Česká Republika

Słowa kluczowe:

środki komunikacji, Internet, telefon komórkowy, telewizja, informacyjna, informacja, nadmiar informacji, edukacja

Abstrakt

W artykule omówiono stosowanie niektórych środków porozumiewania w kontekście możliwości występowania u człowieka przeciążenia informacyjnego. Wskaźniki przeciążeniowe określano przy zastosowaniu różnych metod przekazywania informacji oraz ich intensywności określanych przez respondentów.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

MIKLOŠÍKOVÁ, M. (2012). Zasoby informacyjne w kontekście procesu edukacyjnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 217–222. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6918

Numer

Dział

NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE

Inne teksty tego samego autora