Edukacyjne zastosowanie podręczników multimedialnych w szkole podstawowej
Słowa kluczowe:
podręcznik multimedialny, podręcznik interaktywny, wyposażenie, dydaktyczne, naucznie z wykorzystaniem multimediów, przygotowanie, nauczycieliAbstrakt
W artykule autor opisuje wybrane kwestie związane z wykorzystaniem w nauczaniu multimedialnych i interaktywnych programów dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie Czech. Skoncentrowano się głównie na opisaniu obecnego stanu w zakresie opracowywania i wykorzystania podręczników multimedialnych. Przedstawione i porównane zostały dwa podejścia do zajęć z wykorzystaniem opracowań multimedialnych. Pierwsze polega na połączeniu w procesie dydaktycznym tradycyjnych podręczników z multimedialnymi opracowaniami dydaktycznymi. Drugi wariant, będący w fazie badań, to całkowite zastąpienie klasycznych podręczników wyłącznie podręcznikami multimedialnymi.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
KROTKÝ, J. (2011). Edukacyjne zastosowanie podręczników multimedialnych w szkole podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 179–184. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7006
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.