Edukacyjne zastosowanie podręczników multimedialnych w szkole podstawowej

Autor

  • Jan KROTKÝ University of West Bohemia in Pilsen, Czech Republic

Słowa kluczowe:

podręcznik multimedialny, podręcznik interaktywny, wyposażenie, dydaktyczne, naucznie z wykorzystaniem multimediów, przygotowanie, nauczycieli

Abstrakt

W artykule autor opisuje wybrane kwestie związane z wykorzystaniem w nauczaniu multimedialnych i interaktywnych programów dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie Czech. Skoncentrowano się głównie na opisaniu obecnego stanu w zakresie opracowywania i wykorzystania podręczników multimedialnych. Przedstawione i porównane zostały dwa podejścia do zajęć z wykorzystaniem opracowań multimedialnych. Pierwsze polega na połączeniu w procesie dydaktycznym tradycyjnych podręczników z multimedialnymi opracowaniami dydaktycznymi. Drugi wariant, będący w fazie badań, to całkowite zastąpienie klasycznych podręczników wyłącznie podręcznikami multimedialnymi.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

KROTKÝ, J. (2011). Edukacyjne zastosowanie podręczników multimedialnych w szkole podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 179–184. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7006

Numer

Dział

MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE