Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji i oprogramowania w środowisku Adobe Flash

Autor

  • Łukasz PIECUCH Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

Flash, programowanie, multimedia, edukacja, dydaktyka

Abstrakt

Artykuł opisuje zalety włączenia technologii Flash w cykl dydaktyczny. Odpowiada na pytania, dlaczego warto zaangażować technologię Flash, jak zaplanować treści kształcenia oraz cykl nauczania. Środowisko Adobe Flash wraz z ActionScript stało się uzupełnieniem dotychczas używanego HTML i JavaScript. Poszerzyło ono możliwości tworzenia dynamicznych i multimedialnych witryn internetowych, reklam, a nawet prostych gier, dzięki czemu jest doskonałym narzędziem do nauki tworzenia grafiki wektorowej oraz animacji. Niezwykle bogate możliwości, jakie niesie ze sobą to środowisko, pozwolą również na opracowanie kursów traktujących o tematyce skalowalnego, multimedialnego oprogramowania.

Pobrania

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

PIECUCH, Łukasz. (2011). Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji i oprogramowania w środowisku Adobe Flash. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 268–275. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7019