Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji i oprogramowania w środowisku Adobe Flash
Słowa kluczowe:
Flash, programowanie, multimedia, edukacja, dydaktykaAbstrakt
Artykuł opisuje zalety włączenia technologii Flash w cykl dydaktyczny. Odpowiada na pytania, dlaczego warto zaangażować technologię Flash, jak zaplanować treści kształcenia oraz cykl nauczania. Środowisko Adobe Flash wraz z ActionScript stało się uzupełnieniem dotychczas używanego HTML i JavaScript. Poszerzyło ono możliwości tworzenia dynamicznych i multimedialnych witryn internetowych, reklam, a nawet prostych gier, dzięki czemu jest doskonałym narzędziem do nauki tworzenia grafiki wektorowej oraz animacji. Niezwykle bogate możliwości, jakie niesie ze sobą to środowisko, pozwolą również na opracowanie kursów traktujących o tematyce skalowalnego, multimedialnego oprogramowania.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
PIECUCH, Łukasz. (2011). Nauczanie projektowania grafiki wektorowej, animacji
i oprogramowania w środowisku Adobe Flash. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 268–275. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7019
Numer
Dział
PRACE STUDENTÓW
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.