Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire

Autor

  • Agnieszka MOLGA
  • Marek WÓJTOWICZ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

wizualizacja danych, nauczanie matematyki, kalkulator graficzny

Abstrakt

W artykule przedstawiono zwięzłą charakterystykę wizualizacji jako narzędzia przydatnego w procesie rozwiązywania zadań. Podkreślono rolę wizualizacji przy rozwiązywaniu zadań z wartością bezwzględną.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

MOLGA, A., & WÓJTOWICZ, M. (2011). Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 242–252. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION