Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire
Słowa kluczowe:
wizualizacja danych, nauczanie matematyki, kalkulator graficznyAbstrakt
W artykule przedstawiono zwięzłą charakterystykę wizualizacji jako narzędzia przydatnego w procesie rozwiązywania zadań. Podkreślono rolę wizualizacji przy rozwiązywaniu zadań z wartością bezwzględną.Pobrania
Opublikowane
2011-12-15
Jak cytować
MOLGA, A., & WÓJTOWICZ, M. (2011). Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością
bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 242–252. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7016
Numer
Dział
MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.