Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire

Autor

  • Agnieszka MOLGA Technical University of Radom, Poland
  • Marek WÓJTOWICZ Technical University of Radom, Poland

Słowa kluczowe:

wizualizacja danych, nauczanie matematyki, kalkulator graficzny

Abstrakt

W artykule przedstawiono zwięzłą charakterystykę wizualizacji jako narzędzia przydatnego w procesie rozwiązywania zadań. Podkreślono rolę wizualizacji przy rozwiązywaniu zadań z wartością bezwzględną.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

MOLGA, A., & WÓJTOWICZ, M. (2011). Znaczenie wizualizacji procesu rozwiązywania zadań z wartością bezwzględną za pomocą kalkulatora graficznego TI-Nspire. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 242–252. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7016

Numer

Dział

MULTIMEDIALNE OPRACOWANIA DYDAKTYCZNE

Inne teksty tego samego autora