Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej
Słowa kluczowe:
nowoczesne pomoce dydaktyczne, dydaktyka, edukacja techniczna i zawodowaAbstrakt
W pracy przedstawiony został projekt wykonania instalacji tzw. Inteligentnego budynku, jaki został zrealizowany w ramach zajęć dydaktycznych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykonany projekt jest efektem współpracy pomiędzy firmą Satel oraz praktyką dydaktyczną realizowaną w laboratorium Technicznych Systemów Zabezpieczeń. W realizacji projektu wykorzystano nowoczesne pomoce naukowe oparte na technicznych środkach komunikacji oraz zaawansowanych programach komputerowych.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
PRAUZNER, T. (2014). Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 134–140. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6584
Numer
Dział
EDUKACYJNY SPRZĘT I PROGRAMY KOMPUTEROWE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.