Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej

Autor

  • Tomasz PRAUZNER

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

nowoczesne pomoce dydaktyczne, dydaktyka, edukacja techniczna i zawodowa

Abstrakt

W pracy przedstawiony został projekt wykonania instalacji tzw. Inteligentnego budynku, jaki został zrealizowany w ramach zajęć dydaktycznych na kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykonany projekt jest efektem współpracy pomiędzy firmą Satel oraz praktyką dydaktyczną realizowaną w laboratorium Technicznych Systemów Zabezpieczeń. W realizacji projektu wykorzystano nowoczesne pomoce naukowe oparte na technicznych środkach komunikacji oraz zaawansowanych programach komputerowych.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

PRAUZNER, T. (2014). Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inżynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 134–140. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>