Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół

Autor

  • WOJCIECH CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska

Słowa kluczowe:

dziennik lekcyjny, dziennik elektroniczny, technologia informacyjna

Abstrakt

W artykule opisana została analiza czterech najpopularniejszych dzienników elektronicznych, z których trzy są wykorzystywane w radomskich szkołach. Wynikiem tej analizy jest odpowiedź na dwa pytania postawione we wstępie. Analiza została dokonana w możliwie jak najbardziej szczegółowy sposób.

Pobrania

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

CZERSKI, W. (2010). Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 116–122. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7091

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE NAUCZYCIELI

Inne teksty tego samego autora