Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

Autor

  • Wojciech CZERSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

multibook, kształcenie, środki dydaktyczne

Abstrakt

Artykuł porusza tematykę wykorzystania multibooka w pracy z uczniami na I etapie edukacji. Na wstępie wyjaśniony został termin multibook i odniesiony on został do standardów kształcenia nauczycieli. Prezentowane tu wyniki badań pokazują stosunek nauczycieli do zastosowania tego środka dydaktycznego na zajęciach z uczniami.

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

CZERSKI, W. (2013). Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 196–202. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora