Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Słowa kluczowe:
multibook, kształcenie, środki dydaktyczneAbstrakt
Artykuł porusza tematykę wykorzystania multibooka w pracy z uczniami na I etapie edukacji. Na wstępie wyjaśniony został termin multibook i odniesiony on został do standardów kształcenia nauczycieli. Prezentowane tu wyniki badań pokazują stosunek nauczycieli do zastosowania tego środka dydaktycznego na zajęciach z uczniami.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
CZERSKI, W. (2013). Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli
edukacji wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 196–202. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6762
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.