Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

Autor

  • Wojciech CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska

Słowa kluczowe:

multibook, kształcenie, środki dydaktyczne

Abstrakt

Artykuł porusza tematykę wykorzystania multibooka w pracy z uczniami na I etapie edukacji. Na wstępie wyjaśniony został termin multibook i odniesiony on został do standardów kształcenia nauczycieli. Prezentowane tu wyniki badań pokazują stosunek nauczycieli do zastosowania tego środka dydaktycznego na zajęciach z uczniami.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

CZERSKI, W. (2013). Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 196–202. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6762

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI

Inne teksty tego samego autora