Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich
Słowa kluczowe:
środki dydaktyczne, kształcenie, standardy kształcenia, efektywność nauczaniaAbstrakt
Artykuł porusza kwestie znajomości przez studentów kierunków nauczycielskich zagadnienia nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych. Prezentowane tu wyniki badań ankietowych pokazują obraz studenta (przyszłego nauczyciela) i jego wiedzy z zakresu tego rodzaju środków dydaktycznych.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
CZERSKI, W. (2012). Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków
dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 134–141. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6906
Numer
Dział
INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.