Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich

Autor

  • Wojciech CZERSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

środki dydaktyczne, kształcenie, standardy kształcenia, efektywność nauczania

Abstrakt

Artykuł porusza kwestie znajomości przez studentów kierunków nauczycielskich zagadnienia nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych. Prezentowane tu wyniki badań ankietowych pokazują obraz studenta (przyszłego nauczyciela) i jego wiedzy z zakresu tego rodzaju środków dydaktycznych.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

CZERSKI, W. (2012). Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 134–141. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora