Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich

Autor

  • Wojciech CZERSKI Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska

Słowa kluczowe:

środki dydaktyczne, kształcenie, standardy kształcenia, efektywność nauczania

Abstrakt

Artykuł porusza kwestie znajomości przez studentów kierunków nauczycielskich zagadnienia nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych. Prezentowane tu wyniki badań ankietowych pokazują obraz studenta (przyszłego nauczyciela) i jego wiedzy z zakresu tego rodzaju środków dydaktycznych.

Pobrania

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

CZERSKI, W. (2012). Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 134–141. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6906

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI

Inne teksty tego samego autora