Stwórz, potem zagraj na komputerze i instrumencie muzycznym

Autor

  • SLAVOLJUB HILCHENKO The University of Novi Sad, Serbia

Słowa kluczowe:

komputer osobisty, muzyka, praca praktyczna i manualna, kreatywność, talent

Abstrakt

Oprogramowanie edukacyjne zwane „From Toy to Komputer” („Od zabawki do komputera”), które nieustannie rozwija się od 5 lat, jest naszym Dowodem Tożsamości. Oznacza to, że może być wykorzystywane przez uczniów szkoły podstawowej, od pierwszej do czwartej klasy (od 7 do 11 roku życia). Jest to pewnego rodzaju studnia bez dna, biorąc pod uwagę dydaktykę i metodykę. Wybrane przykłady z wielu przedmiotów szkolnych, jak również różnorodne ćwiczenia ukazują, jak można połączyć tradycyjną szkołę, praktyczne podejście, nowoczesną technologię IT, kreatywność oraz talent, aby dopasować się do harmonijnej integralności, a w tym samym czasie być motywującym, inspirującym i kształcącym czynnikiem w nauczaniu i uczeniu się muzyki.

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

HILCHENKO, S. (2010). Stwórz, potem zagraj na komputerze i instrumencie muzycznym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 155–162. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7096

Numer

Dział

WIRTUALNE SYSTEMY EDUKACYJNE