Od tradycyjnego materiału dydaktycznego do e-kursu
Słowa kluczowe:
nauczanie na odległość, e-kurs, projektowanieAbstrakt
Artykuł jest próbą przybliżenia procedur projektowania i konstruowania kursów opartych na technologiach e-learningowych. Punktem wyjścia do zaprojektowania e-kursu jest właściwe i jednoznaczne przygotowanie materiałów wyjściowych. Pozwala to w znacznej mierze skrócić proces konstruowania i uniknąć wielu nieporozumień w czasie pracy nad e-kursem.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
PIECUCH, A. (2010). Od tradycyjnego materiału dydaktycznego do e-kursu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 145–154. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7095
Numer
Dział
WIRTUALNE SYSTEMY EDUKACYJNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.