Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza
Słowa kluczowe:
wartości, postawy twórcze, gry komputerowe, edukacjaAbstrakt
Starając się, by gra wnosiła w życie dziecka wartościowe treści, opiekunowie mogą przyczynić się do tego, aby młode pokolenie, korzystając z gier, przejmowało pozytywne wzorce. Jest to zadaniem i wyzwaniem także dla edukacji medialnej. Aby więc edukacja multimedialna kształciła człowieka kognitywnego – gotowego do zgłębiania i poznawania świata poprzez aktywne pozyskiwanie i i przetwarzanie informacji z wieku źródeł. Zasygnalizowane badania mają odpowiedzieć na pytanie czy są, a jeśli tak, to jakie różnice pomiędzy tymi dwoma grupami badanych: dzieci „komputerowych” i „niekomputerowych”. Jakie wartości preferują badani w tych grupach oraz jakie są ich motywy i metody działania. Jak również czy postawy dzieci „komputerowych” różnią się w jakiś sposób od tych prezentowanych przez dzieci „niekomputerowe”.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
NOGA, H. (2010). Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 39–45. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7078
Numer
Dział
EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.