Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
wartości, postawy twórcze, gry komputerowe, edukacjaAbstrakt
Starając się, by gra wnosiła w życie dziecka wartościowe treści, opiekunowie mogą przyczynić się do tego, aby młode pokolenie, korzystając z gier, przejmowało pozytywne wzorce. Jest to zadaniem i wyzwaniem także dla edukacji medialnej. Aby więc edukacja multimedialna kształciła człowieka kognitywnego – gotowego do zgłębiania i poznawania świata poprzez aktywne pozyskiwanie i i przetwarzanie informacji z wieku źródeł. Zasygnalizowane badania mają odpowiedzieć na pytanie czy są, a jeśli tak, to jakie różnice pomiędzy tymi dwoma grupami badanych: dzieci „komputerowych” i „niekomputerowych”. Jakie wartości preferują badani w tych grupach oraz jakie są ich motywy i metody działania. Jak również czy postawy dzieci „komputerowych” różnią się w jakiś sposób od tych prezentowanych przez dzieci „niekomputerowe”.Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
NOGA, H. (2010). Aksjologiczne uwarunkowania postaw twórczych dzieci komputerowych i niekomputerowych – analiza porównawcza. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 39–45. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION