Szkolny klimat dla twórczości technicznej
Słowa kluczowe:
twórczość techniczna, szkoła, klimat szkołyAbstrakt
Artykuł stanowi próbę poszukiwania odpowiedzi na pytanie o zjawiska i procesy wpływające na szkolny klimat dla twórczości technicznej, na którą w czasach współczesnych istnieje społeczne zapotrzebowanie. Autorzy, realizując ten cel, dokonują przeglądu wybranych stanowisk teoretycznych na temat pojęć, rozróżnień i charakterystyk związanych z tą problematyką.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
KIEŁBASA, M., DEPEŠOVÁ, J., & NOGA, H. (2014). Szkolny klimat dla twórczości technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 509–514. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6707
Numer
Dział
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY EDUKACJI SZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.