Szkolny klimat dla twórczości technicznej

Autor

  • Marzena KIEŁBASA
  • Jana DEPEŠOVÁ
  • Henryk NOGA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

twórczość techniczna, szkoła, klimat szkoły

Abstrakt

Artykuł stanowi próbę poszukiwania odpowiedzi na pytanie o zjawiska i procesy wpływające na szkolny klimat dla twórczości technicznej, na którą w czasach współczesnych istnieje społeczne zapotrzebowanie. Autorzy, realizując ten cel, dokonują przeglądu wybranych stanowisk teoretycznych na temat pojęć, rozróżnień i charakterystyk związanych z tą problematyką.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KIEŁBASA, M., DEPEŠOVÁ, J., & NOGA, H. (2014). Szkolny klimat dla twórczości technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 509–514. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>