Szkolny klimat dla twórczości technicznej

Autor

  • Marzena KIEŁBASA Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, Polska
  • Jana DEPEŠOVÁ Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Slovenská Republika
  • Henryk NOGA Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

twórczość techniczna, szkoła, klimat szkoły

Abstrakt

Artykuł stanowi próbę poszukiwania odpowiedzi na pytanie o zjawiska i procesy wpływające na szkolny klimat dla twórczości technicznej, na którą w czasach współczesnych istnieje społeczne zapotrzebowanie. Autorzy, realizując ten cel, dokonują przeglądu wybranych stanowisk teoretycznych na temat pojęć, rozróżnień i charakterystyk związanych z tą problematyką.

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KIEŁBASA, M., DEPEŠOVÁ, J., & NOGA, H. (2014). Szkolny klimat dla twórczości technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 509–514. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6707

Numer

Dział

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY EDUKACJI SZKOLNEJ