Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym
Słowa kluczowe:
praktyka dydaktyczna, szkoła podstawowa, dydaktyka szczegółowaAbstrakt
W artykule przedstawiono koncepcję przedmiotu Specjalna praktyka dydaktyczna dla szkoły podstawowej przygotowującego nauczycieli do realizacji treści nauczania z zakresu techniki i przedmiotów przyrodniczych na pierwszym etapie szkoły podstawowej.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
HAVELKA, M., SERAFÍN, ČESTMÍR, & KROPÁČ, J. (2010). Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 130–136. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7093
Numer
Dział
INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.