Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym

Autor

  • MARTIN HAVELKA
  • ČESTMÍR SERAFÍN
  • JIŘÍ KROPÁČ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

praktyka dydaktyczna, szkoła podstawowa, dydaktyka szczegółowa

Abstrakt

W artykule przedstawiono koncepcję przedmiotu Specjalna praktyka dydaktyczna dla szkoły podstawowej przygotowującego nauczycieli do realizacji treści nauczania z zakresu techniki i przedmiotów przyrodniczych na pierwszym etapie szkoły podstawowej.

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

HAVELKA, M., SERAFÍN, ČESTMÍR, & KROPÁČ, J. (2010). Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 130–1306. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION