Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
praktyka dydaktyczna, szkoła podstawowa, dydaktyka szczegółowaAbstrakt
W artykule przedstawiono koncepcję przedmiotu Specjalna praktyka dydaktyczna dla szkoły podstawowej przygotowującego nauczycieli do realizacji treści nauczania z zakresu techniki i przedmiotów przyrodniczych na pierwszym etapie szkoły podstawowej.Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
HAVELKA, M., SERAFÍN, ČESTMÍR, & KROPÁČ, J. (2010). Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 130–1306. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION