Umiejętności ucznia rozwijane w ramach współczesnego kształcenia technicznego
Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, konstruktywizmAbstrakt
W artykule przedstawiono teoretyczne podejścia do problematyki nabywania doświadczenia przez uczniów jego znaczenie w konstruktywistycznej teorii nauczania. Zaprezentowano również wpływ uczenia się przedmiotów technicznych na zmiany w zainteresowaniach i doświadczeniu uczniów. W części końcowej podano konieczne kroki, jakie trzeba podjąć w pracy nauczycieli realizujących tematy techniczne.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
KROPÁČ, J., & PLISCHKE, J. (2010). Umiejętności ucznia rozwijane w ramach współczesnego kształcenia technicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 61–66. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7117
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.