Umiejętności ucznia rozwijane w ramach współczesnego kształcenia technicznego

Autor

  • Jiří KROPÁČ Univerzita Palackého v Olomouci, Česká Republika
  • Jitka PLISCHKE Univerzita Palackého v Olomouci, Česká Republika

Słowa kluczowe:

edukacja techniczna, konstruktywizm

Abstrakt

W artykule przedstawiono teoretyczne podejścia do problematyki nabywania doświadczenia przez uczniów jego znaczenie w konstruktywistycznej teorii nauczania. Zaprezentowano również wpływ uczenia się przedmiotów technicznych na zmiany w zainteresowaniach i doświadczeniu uczniów. W części końcowej podano konieczne kroki, jakie trzeba podjąć w pracy nauczycieli realizujących tematy techniczne.

Opublikowane

2010-06-30

Jak cytować

KROPÁČ, J., & PLISCHKE, J. (2010). Umiejętności ucznia rozwijane w ramach współczesnego kształcenia technicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 61–66. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7117