Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym

Autor

  • MARTIN HAVELKA Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic
  • ČESTMÍR SERAFÍN Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic
  • JIŘÍ KROPÁČ Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic

Słowa kluczowe:

praktyka dydaktyczna, szkoła podstawowa, dydaktyka szczegółowa

Abstrakt

W artykule przedstawiono koncepcję przedmiotu Specjalna praktyka dydaktyczna dla szkoły podstawowej przygotowującego nauczycieli do realizacji treści nauczania z zakresu techniki i przedmiotów przyrodniczych na pierwszym etapie szkoły podstawowej.

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

HAVELKA, M., SERAFÍN, ČESTMÍR, & KROPÁČ, J. (2010). Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 130–136. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7093

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE NAUCZYCIELI