Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym

Authors

  • MARTIN HAVELKA Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic
  • ČESTMÍR SERAFÍN Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic
  • JIŘÍ KROPÁČ Univerzita Palackého v Olomouci, Czech Republic

Keywords:

didactic practice, primary school, subject didactics

Abstract

The article presents the conception of the subject Special didactic practice for primary school preparing teachers for implementing teaching the contents in the scope of technical education and science at the stage one of primary school.

Published

2010-12-15

How to Cite

HAVELKA, M., SERAFÍN, ČESTMÍR, & KROPÁČ, J. (2010). Wspomaganie rozwoju kompetencji tworzenia sytuacji dydaktycznych w przygotowaniu zawodowym nauczycieli na pierwszym etapie edukacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 130–136. Retrieved from https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7093

Issue

Section

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE NAUCZYCIELI